TIVOLI JO8-1

door Dion Bell

UNA JO8-3 – Tivoli JO8-1

23-03-2019

Het koste wat moeite om voldoende spelers op het veld te krijgen, maar uiteindelijk was het gelukt. We begonnen sterk en konden goed mee met de tegenstander, die erg sterk speelde. Met de rust was het 2-2, het ging lang gelijk op, maar helaas trok UNA aan het langste eind en won met (geflateerd) 8-4 Jammer jongens, wel hard gewerkt.

Tivoli JO8-1 – Budel JO8-4

06-04-2019

Ook nu weer een sterke tegenstander die redelijk fysiek was, hier hadden we wat problemen mee. Toch ook nu weer ging het gelijk op en bleef het tot het eind erg spannend. We speelde goed en scoorden regelmatig, toch is het dan jammer dat Budel 1 doelpunt meer maakte, 5-6 uitslag. Jammer jongens, ook nu weer goed gevoetbald en hard gewerkt.

Tivoli JO8-1 – Heeze JO8-2

10-04-2019

Het team was compleet, dus we gingen voor de winst, ook nu weer een erg sterke tegenstander. Maar wij hadden het beste van het spel, kwamen steeds op voorsprong, als we dit volhouden dan gaan we winnen. Tot het einde erg spannend stand bleef gelijk opgaan tot het einde. Helaas was het Heeze die op het einde wist te scoren, uitslag 6-7. Het zijn iedere keer erg spannende wedstrijden, jammer dat we ze iedere keer net verliezen. Ook nu weer goed gespeeld en hard gewerkt.